Funksionalitetet e PANTHEON – Shërbimi
Funksionalitetet e shërbimit janë të dedikuara për kompanitë që brenda aktiviteteve të tyre të biznesit kryejnë veprimtari të shërbimit ose japin garancion për produktet e shitura.
Depoja e Reklamimeve
Karakteristikë e shërbimit është se qarkullimet e hyrjes dhe daljes duhet të jenë të barabarta. Sa pjesë kemi pranuar, po aq duhet të lëshojmë, zëvendësojmë me të tjera ose të mbyllim me miratime të lëshuara ose të pranuara dhe anasjelltas. Prandaj, për veprimtarinë e shërbimit është e paracaktuar Depoja e Reklamimeve, ku rezervat mbahen në sasi dhe vlerë.
Urdhri i shërbimit
Për qëllim të ndjekjes së reklamimeve të klientëve, në program është i disponueshëm urdhri i shërbimit, me të cilin marrim mallrat e dëmtuar dhe i kthejmë pas riparimit, i zëvendësojmë me një produkt tjetër ose i mbyllim me një miratim. Programi gjithashtu kontrollon nëse klienti ka blerë me të vërtetë produktin nga ne, me cilin dokument dhe nëse produkti është ende nën garancion. Përveç kësaj, në varësi të faktit nëse produktet janë në periudhën e garancionit ose jo, programi ofron mundësinë e rimbursimit të parave për produktin e reklamuar.
Reklamime të klientëve
- Mbështetje për shërbimin e brendshëm
- Mbështetje për kërkesat e reklamave dhe urdhrat e shërbimit
- Ndjekja e garancionit
- Menaxhimi i produkteve sipas numrave serialë, klientëve dhe periudhave të garancionit
- Rishikimi dhe llogaritja e detyrimeve ndaj klientëve
- Shkëmbimi i produkteve
- Fakturimi i kërkesave për shërbim
- Lidhja e kërkesave për shërbim me miratimet
Reklamacione ndaj furnizuesve
Përgjegjësia për reklamacionet ndaj furnizuesve, ose për produkte që u dërgojmë furnizuesve për reklamacion, bëhet përmes dokumenteve për lëshimin e produkteve të dëmtuara tek furnizuesi, të cilat më pas i marrim përsëri dhe, në rast se marrim miratimin nga furnizuesi, mbyllim reklamacionin.
Përmbledhje e kërkesave të hapura dhe të mbyllura të reklamimeve nga klientët dhe furnizuesit dhe përmbajtja e tyre ndodhet në llogaritjen e shërbimeve.
- Krijimi automatik i dokumentit të dërgesës për dërgimin e kërkesave për reklamim te furnizuesi mbi bazën e faturave të pranuara dhe gjendjes së magazinës,
- Mundësia e mbylljes së kërkesave të shërbimit me produkte zëvendësuese dhe lidhja e kërkesave me miratimin,
- Llogaritja e borxheve ndaj furnizuesve nga kërkesat për reklamim.
Llogaritja e reklamimeve
Moduli i Shërbimit gjithashtu përmban llogaritjen e reklamimeve, si të zgjidhura ashtu edhe të pazgjidhura. Llogaritjet mund të bëhen ndarazi për kërkesat e pranuara dhe ndarazi për kërkesat e lëshuara, dhe gjithashtu në mënyrë të kombinuar për të dyja.
Përfshirë në licensa
Datalab Albania Ltd
Rr: Prokop Mina, Nd. 35, H. 24, Apt.3,
Tiranë
Albania